- ΧΡΥΣΟI ΧΟΡΗΓΟΙ
- ΜΕΓΑΛΟI ΧΟΡΗΓΟI
- ΧΟΡΗΓΟΙ
- ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
- ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
- ΧΟΡΗΓΟI ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
- CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
Έχετε ξεχάσει τα στοιχεία εισόδου Συμπληρώστε το Username ή το Email σας για να λάβετε τα στοιχεία πρόσβασης σας
Ο καθηγητής Marchand είναι διάσημος για την έρευνά του στις ψηφιακές τεχνολογίες και το μετασχηματισμό των επιχειρηματικών μοντέλων που δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να αυξηθούν τόσο σε ευρύτητα δραστηριοτήτων όσο και σε κλίμακα.
Έχει υπάρξει πρωτοπόρος στις περιοχές της Πληροφορικής και της Διοίκησής της ήδη από το 1975. Διετέλεσε διεθνούς φήμης ερευνητής, καθηγητής και σύμβουλος πάνω στην πολιτική της πληροφορίας και τη διοίκηση της τεχνολογίας σε κλάδους του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα στις ΗΠΑ. Υπήρξε σύμβουλος του Λευκού Οίκου, του Κογκρέσου και πολλών ομοσπονδιακών, πολιτειακών και τοπικών οργανισμών.
Πιο αναλυτικά, η έρευνά του εστιάζει:
Πριν ενταχθεί στο δυναμικό του IMD τον Ιούλιο του 1994, ο καθηγητής Marchand διετέλεσε Πρύτανης στο School of Information Studies (iSchool) του Syracuse University από το 1987 έως το 1994 καθώς και ιδρυτής και Διευθυντής στο Institute of Information Management, Technology & Policy του College of Business στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνας, Columbia. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στο iSchool, η σχολή αναπτύχθηκε ραγδαία με ένα ευρύ ακαδημαϊκό focus σε καινοτόμα προγράμματα Πληροφορικής τόσο σε προπτυχιακό όσο και μεταπτυχιακό επίπεδο και προσέλκυσε κονδύλια για ερευνητικά έργα ώστε να γίνει το iSchool ένα ηγετικό ακαδημαϊκό ίδρυμα στην Πληροφορική και το Management τόσο στις ΗΠΑ όσο και διεθνώς.
Βραβευμένο ερευνητικό και συγγραφικό έργο
Έχει συγγράψει περισσότερα από 50 cases και βίντεο για ηγετικές εταιρείες (Cemex, Citigroup, Dell, HP, Heineken, Holcim, MAS Holdings, Ping An, Sony) πάνω σε μια σειρά από θέματα που σχετίζονται με την ηγεσία, τη στρατηγική, την καινοτομία, τον παγκόσμιο μετασχηματισμό, τη διοίκηση της εφοδιαστικής αλυσίδας και την αειφορία. Το 2014, του απονεμήθηκαν τα βραβεία “Best of the Best” και “Responsible Leadership” από το European Foundation for Management Development για τη σειρά cases που συνέγραψε στο IMD με τίτλο “SMS for Life”.
Επιπλέον, έχει διερευνήσει σε βάθος τις περιπτώσεις οργάνωσης μεγάλων συνεργασιών οι οποίες οδηγούν σε «τεράστια ανθρώπινα επιτεύγματα», όπου οι ανθρώπινες προσδοκίες, αξίες και αρχές είναι φιλόδοξες, οι χρηματικοί πόροι είναι σε δισεκατομμύρια και η ανθρώπινη συνεργασία σε παγκόσμια κλίμακα. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο, πρέπει να αναπτυχθούν επιτυχώς μια σειρά από ιδέες, να διαμοιραστούν η μάθηση και η καινοτομία και να κινητοποιηθούν χιλιάδες ανθρώπων σε βάθος χρόνου ώστε να υλοποιηθούν αυτές οι πρωτοβουλίες με επιτυχία. Τα βασικά παραδείγματα που μελέτησε, είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες - στον αθλητισμό - και το CERN Atlas Particle Detector που είναι υπεύθυνο για την ανακάλυψη του “Higg’s Boson” - στη Φυσική.
Τέλος, έχει συγγράψει και επιμεληθεί 8 βιβλία μεταξύ των οποίων τα: “Competing with Information” (John Wiley) και “Mastering Information Management” (FT-Prentice-Hall), ενώ έχει συμβάλει στη συγγραφή περισσότερων από 30 κεφαλαίων βιβλίων και 100 άρθρων για επιστημονικά και επιχειρηματικά περιοδικά και εφημερίδες, όπως οι Financial Times, Harvard Business Review και Sloan Management Review.
Από το 1997 έως το 2000, διηύθυνε το μεγαλύτερο εξωτερικά χρηματοδοτούμενο Ερευνητικό Έργο στο IMD με τίτλο: “Navigating Business Success”. Αυτή η καινοτόμα μελέτη, που χρηματοδοτήθηκε από την Accenture, εξέτασε επιστημονικά για πρώτη φορά τις απόψεις των senior managers για την αποτελεσματική χρήση της πληροφορίας, τους ανθρώπους και την Πληροφορική με στόχο τη βελτίωση της επιχειρηματικής απόδοσης. Στη μελέτη συμμετείχαν 1200 managers και πάνω από 200 ομάδες senior management από 103 εταιρείες.
Από τη θεωρία στην πράξη
Εργάστηκε ως σύμβουλος σε περισσότερες από 100 εταιρείες παγκοσμίως (όπως οι ABB, Commerzbank, Coca-Cola HBC, Degussa (Evonics), Daimler Financial Services, HSBC, Norske Skog, Novartis, Otis Elevator, Rexel, Shell, Siemens και Syngenta) καθώς και σε ΜΚΟ και κυβερνητικούς οργανισμούς.
Υπήρξε συνιδρυτής της enterpriseIQ®, της πρώτης εταιρείας business analytics η οποία ανέπτυσσε επιστημονικά βασισμένες μετρικές για τον υπολογισμό του πώς οι άνθρωποι μιας επιχείρησης χρησιμοποιούν τις γνώσεις, την πληροφορία και την ψηφιακή τεχνολογία για να βελτιώσουν την απόδοσή τους. Μέσω της δραστηριότητάς του αυτής, υπήρξε στη μοναδική θέση να εφαρμόσει άμεσα τις ιδέες του και σε πρακτικό επίπεδο.
Έλαβε το πρώτο του πτυχίο (ΒΑ) από το University of California, Berkeley και το μεταπτυχιακό και διδακτορικό του τίτλο από το University of California, Los Angeles.
Ολοένα και περισσότερα στελέχη σε όλες τους κλάδους αντιμετωπίζουν το digital disruption ως ευκαιρία και όχι ως απειλή για το μετασχηματισμό των εταιρειών τους. Η εκθετικού βαθμού τεχνολογική αλλαγή δεν είναι μόνο καταστροφική για την αξία ολόκληρων κλάδων, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει ευκαιρίες για καινοτομία σε νέα προϊόντα, υπηρεσίες, πλατφόρμες και επιχειρηματικά μοντέλα. Για τις υπάρχουσες ηγέτιδες επιχειρήσεις σε διαφορετικούς κλάδους παγκοσμίως, το ερώτημα που κυριαρχεί δεν είναι αν χρειάζεται να μετασχηματιστούν, αλλά πώς;
Βασίζοντας την παρουσίασή του στην έρευνα, τις συμβουλευτικές υπηρεσίες και τις εμπειρίες από τα προγράμματα διδασκαλίας σε στελέχη σε όλον τον κόσμο, ο καθηγητής Marchand θα αναλύσει τα εξής: